Liity

Liity Jyty Lappeenranta ry:n jäseneksi sähköisesti!

Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jytyn ja Jytyn työttömyyskassan jäseneksi voit nyt liittyä helposti sähköisellä liittymishakemuksella. Jäsenyytesi alkaa ilmoittamastasi liittymispäivästä, joka voi olla aikaisintaan liittymishakemuksen täyttöpäivä. Jäsenhakemuksesi saapuminen vahvistetaan yleensä seuraavan arkivuorokauden aikana. Jäsenyytesi tuo monia etuja. Jytyyn voit liittyä, kun työnantajanasi on kunta, kuntayhtymä, kirkko tms. Yksityisen tai muun työnantajan palveluksessa oleva voi myös liittyä liiton yhdistyksiin, jos työnantaja noudattaa yksityisellä sektorilla olevia työehtosopimuksia.

Työnantajan toimialueena voivat olla esim. kansalaisten perus- ja hyvinvointipalvelut. Kirkon alalla jäsenyhdistykset voivat ottaa jäsenikseen seurakunnan, seurakuntayhtymän tai muun kirkollisen työnantajan palveluksessa työskenteleviä.

Jäseneksi
Jytyyn voit liittyä osoitteessa https://jassari.jytyliitto.fi/liity .Jäsenenä liittyt Jytyn oman työpaikkakuntasi yhdistykseen tai Jytyn valtakunnalliseen yhdistykseen. Saat kaikki jäsenyyden edut jäsenmaksua vastaan. Jytyssä jäsenmaksun perivät pääsääntöisesti jäsenyhdistykset (n.2/3 yhdistyksistä). Jytyn  jäsenmaksun voit vähentää verotuksessasi. Jytyn jäsenmaksu muodostuu liittojäsenmaksusta, johon sisältyy myös työttömyyskassan jäsenmaksu, sekä oman yhdistyksesi päättämästä jäsenmaksusta. Kokonaisjäsenmaksusi näet tulostamastasi perintäsopimuksesta, kun olet valinnut yhdistyksen johon haluat liittyä.

Kohdassa Valitse yhdistys, valitse alasvetovalikosta Jyty Lappeenranta ry

Mikäli et halua käyttää sähköistä liittymislomaketta, tulosta liittymislomake pdf-muodossa, täytä se ja ota neljä kopiota. Toimita lomakkeet allekirjoitettuina Jytyn yhdistyksen edustajalle työpaikallasi tai postita suoraan liiton jäsenrekisteriin

Liitosta/kassasta toiseen siirtyminen
Liitosta toiseen siirtyminen on hoidettava  kuukauden kuluessa eroamisesta edellisestä liitosta, jotta työttömyysturva säilyy ja siirtyminen Jytyyn tapahtuu ns. vanhana jäsenenä ja kertyneet työssäolokuukaudet säilyvät ja siirtyvät mukanasi. Ilmoita edelliseen liittoon tai työttömyyskassaan siirtymisestäsi Jytyn jäseneksi. Liittymislomakkeella voit halutessasi valtuuttaa Jytyn irtisanomaan jäsenyytesi edelliseen liittoon.

Jäsenyydestä ja jäseneksi liittymisestä lisätietoja jäsenpalvelusta puhelimitse ma-pe klo 9-15 numerosta 020 789 3720 tai Sähköpostitse osoitteesta jasenrekisteri@jytyliitto.fi

Opiskelijajäseneksi helposti
Opiskelijajäseneksi voit liittyä omalla verkkolomakkeella. Lisätietoa opiskelijoiden omilta internetsivuilta.

LIITY JÄSENEKSI!

Voit liittyä yhdistykseemme jäseneksi, jos olet kunnan, kuntayhtymän tai niiden toimintaa harjoittavan yksityisen työnantajan palveluksessa.

OPISKELIJAJÄSENYYS

Voit liittyä opiskelijajäseneksi, jos opiskelet sellaista alaa, jolta voit työllistyä kunnallisiin tehtäviin.

Opiskelijajäsenenä saat työttömyysturvaa lukuun ottamatta samat edut kuin muutkin jäsenet. Opiskelijajäsenmaksu 36 €.

Lisätietoa opiskelijajäsenyydestä ja -eduista.

---------------------------------------------------------------------

Lisätietoja jäseneksi liittymisestä saat jäsenasianhoitaja Sari Papinniemeltä, saripapinniemi@gmail.com tai lähettämällä tietosi alla olevalla lomakkeella.

Täytä oheinen lomake, niin otamme sinuun yhteyttä!

Pyydän yhteydenottoanne jäseneksi liittymisessä

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.