Vapaa-aika

Vapaa-aikatoiminta

Vapaa-aikatoimintaa vuonna 2019 hoitaa Elsi Mäkinen

jytyavapaa.aikaan@gmail.com

Otamme mielellään vastaan jäsenten toimintaideoita, laittakaa toiveita tulemaan vieressä olevalla lomakkeella.

Jyty Lappeenranta ry järjestää jäsenilleen vapaa-ajan toimintaa virkistyksen, kulttuurin, liikunnan ja itsensä kehittämisen parissa.

_______________________________________________________________________

Vuoden 2019 vapaa-ajan toiminta  Tietoja täydennetään yksityiskohtien varmistuttua.

KEVÄT:

Maaliskuu

Lauantai 9.3.2019 klo 13-14

Yin-jooga Studio Mandula Kipparinkatu 7, Lappeenranta. 16 paikkaa, jotka täytetään varausjärjestyksessä. Omavastuu 4€/hlö, joka maksetaan paikan päällä. Varaathan tasarahan. Varusteet rennot, mukavat vaatteet ja villasukat. Ilmoittautuminen nettisivujen kautta.

Lauantai 16.3.2019

ryhmä 1 klo 13-13.40

Allaslavis Lappeenrannan Spassa Ainonkatu 17, Lappeenranta. 14 paikkaa/ryhmä, jotka täytetään varausjärjestyksessä. Toteutuu jos 10 osallistujaa. Tunnin ohjaa Minna Turkia/ TanssiQ. Tunnin jälkeen saunomismahdollisuus. Omavastuu 5€/hlö. Maksu kerätään paikan päällä, joten varaathan tasarahan ja olet ajoissa paikalla, koska tunti alkaa ilmoitettuna aikana ja silloin tulee olla altaalla. Viimeinen ilmoittautuminen 13.3.

Allaslavis peruttu vähäisen kiinnostuksen vuoksi.

HUOM! Sitovat ilmoittautumiset. Osallistumismaksu laskutetaan, jos et ole perunut paikkaasi kolmea päivää ennen ajankohtaa.

Huhtikuu

Lauantai 13.4.2019, klo 12.45-14

Pakohuone Room Escape Valtakatu 33, Lappeenranta. 15 paikkaa, jotka täytetään varausjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset 10.4. mennessä. Hinta 10 €/hlö. Maksu kerätään paikan päällä. Ole ajoissa paikalla, koska ohjaus alkaa klo 12.45.

Toukokuu

Perjantai 17.5.2019, klo 18.30

Viinitasting, Wolkoffin viini&olut kellari, Ainonkatu 5, Lappeenranta. Jytylle on varattu 15 paikkaa ylestaistingista, jotka täytetään varausjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset 2.5. mennessä. Hinta 15€/ henkilö, joka maksetaan paikan päällä.

”Wolkoffin Ravintola ja Viini- & olutkellari on mukana koko Suomen kattavilla Riesling- & Spätburgunderviikoilla. Tämä luo upeat puitteet järjestää viinitasting saksalaisten viinien ympärille. Saksalaiset viinit ovat pitkään olleet epäsuosiossa, mutta nämä luulot on osoittautunut vääriksi ja nykyään saksalaiset viini on päässeet arvoiseensa loistoonsa.

Pääsylippuetu

20 euron hyvitys pääsylipusta Saipan peliin tai LappeeFestiin tai Prinsessa kierrokselle.

1 etu/jäsen. Etu on käytettävissä vuoden 2019 loppuun.

Hyvityksen saa toimittamalla kuitin ostetusta lipusta, henkilö- ja pankkitilitietoineen sähköpostilla Päivi Ikoselle paiviko@gmail.com

Jytyn MEGARISTEILY 3.-5.5. Tukholmaan

Jyty Lappeenranta ry sponsoroi jäseniään 100€. Jokainen jäsen ilmoittautuu itse liiton sivuilla. Jäsen saa kuittia vastaan 100€. Kuitit tulee toimittaa 15.5. mennässä Päivi Ikoselle paiviko@gmail.com Viestiin tulee liittää tilitiedot sekä jäsenen nimi.

Lisäksi:

Jyty Lappeenranta ry  tarjoaa jäsenilleen uintiedun. Tarkemmat tiedot nettisivuilta -> jäsenedut

Tapahtumien osalta, joissa ei ole mainintaa maksamisesta, niin tapahtumaan ilmoittautuneille lähetetään ohjeet maksamisesta ja lisätietoja sähköpostilla ilmoittautumisajan päätyttyä.

Sitovat ilmoittautumiset: Matkan hinta palautetaan viimeisen ilmoittautumisajankohdan jälkeen ainoastaan lääkärintodistuksen perusteella.

Vapaa-aikatoiminta on suunnattu Jyty Lappeenranta ry:n jäsenille.

Tiedustelut: jytyavapaa.aikaan@gmail.com

____________________________________________________________________________

Sitova ilmoittautuminen= Peruutuksesta ilmoittautumisajankohdan päättymisen jälkeen, maksetaan osallistumismaksu takaisin ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.

_______________________________________________________________________

Pakohuone Room Escape Lpr, Lauantai 13.4.2019, klo 12.45-14, hinta 10€, sitovat ilmoittaiutumiset 10.4. mennessä

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Viinitasting ravintola Wolkoffin viini-ja olutkellarissa perjantai 17.5.2019, klo 18.30, hinta 15€, sitovat ilmoittautumiset 2.5.mennssä.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Ehdota jäsenille järjestettävää toimintaa/tapahtumaa!