Jyty Lappeenranta ry

Luottamusmiesvaalit (14.10.2018)
Jäsenrekisterijärjestelmän uudistuksen myötä liiton sähköinen liittymislomake ja sen osoite on muuttunut. Uusi osoite on https://jassari.jytyliitto.fi/liity
Tervetuloa! Jyty Lappeenranta ry tarjoaa jäsenilleen tanssi-illan Ylämaalla Nutikanlavalla 17.8.2018. Tanssit tahdittaa Matti ja Teppo & Horizone. Jäsenille ilmainen sisäänpääsy näyttämällä Jyty-jäsenkorttia. Yhdistys järjestää bussikuljetuksen Taipalsaari-Lpr-Nutikka-Lpr-Taipalsaari. Kyydin omavastuu on 5€. Myös ei jäsenet tervetulleita kyytiin vitosella. (Kyyti toteutetaan jos lähtijöitä 20) Kyytiä tarvitsevat ilmoittautuminen yhdistyksen kotisivuilla vapaa-aikaosiossa. Viimeistään 30.6. https://jytylappeenranta.jytyliitto.net/vapaa-aika/ Lähtö: Taipalsaaren kunnantalon pysäkki 19.30 Saimaanharjun koulun pysäkki Voisalmen K-market Peltolan koulun pysäkki 19.50 Matkakeskus Simolantien Nesteen bussipysäkki Ristikankaan Vaalimaantie, ilmoita pysäkki Nutikanlava 20.30 Paluu kuljetus lähtö 00.45 Tervetuloa! Jyty Lappeenranta ry Mä joka päivä töitä teen Kaiken takana on nainen Vauhti kiihtyy Kissankultaa Missä sitä ollaan oltu Ensimmäinen
JYTY 100 V JÄSENILTA Jyty täyttää ansiokkaat 100 vuotta kuluvana vuonna, ja juhlavuoden kunniaksi järjestämme erilaisia tapahtumia jäsenillemme. Etelä-Karjalan jytyläiset kutsumme kanssamme Pulsan asemalle. Tervetuloa Jyty 100 v jäseniltaan Maanantaina 14.5.2018 klo 17.30 alkaen kahvilla ja halutessanne mahdollisuus ostoksiin, ohjelma alkaa klo 18.00. Tilaisuudessa mm. keskustelua Jytyn tulevaisuudesta, kevätvaltuuston asioita sekä aluetoimiston kuulumisia. Mukana tilaisuudessa ovat Sonja Rapo ja Heli Merta aluetoimistolta sekä valtuuston edustaja Seija Hovi-Kuikko. Ilmoittautumiset ja erikoisruokavaliot 7.5. mennessä sonja.rapo@jytyliitto.fi Pulsan asema: http://www.pulsanasema.fi/
Tallinnaan lisäpaikkoja!! Ilmoittautuminen alkaa to 26.4. Klo 9.00 Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Paikkoja rajoitetusti.
Tallinnan matka (16.4.2018)
Jyty Lappeenranta ry järjestää matkan Tallinnaan! Huom! Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 18.4.2018, klo 9.00. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Paikkoja rajoitetusti 40. 1.-2.9.2018 (la-su) Tallinnan matka, oma bussi maissa mukana. Lähtö la 1.9.2018 klo 5.40 Lappeenrannan Urheilutalon edestä. Bussi ajaa Helsingintien kautta, joten matkan varrelta pääsee kyytiin. Laiva lähtee Helsingistä klo 10.30 ja on Tallinnassa klo 12.30. Laivalla buffee-aamiainen. Välittömästi maihinnousun jälkeen bussi ajaa kauppakeskus Ülemisteen käsityöliike Karnaluksin kautta. Hotelliin kirjautuminen n. klo 15.30 - 16.00. Hotelli Metropol on sataman tuntumassa. Majoittuminen 2 hengen huoneessa. Sunnuntaina 2.9.2018 klo 12.00 mennessä huoneiden luovutus, jonka jälkeen bussi ajaa Kochi Aidafin alueelle, jossa mahdollista saada mahdolliset ostokset suoraan bussiin. Laivaan nousu n. klo 15.30 ja laiva lähtee 16.30. Laiva on Helsingissä klo 18.30. Bussi lähtee välittömästi kohti Lappeenrantaa. Matkan hinta 35 €, sisältää kuljetukset, laivamatkat, hotelliyöpymisen aamiaisella ja menomatkalla aamupalan laivalla. Matkalle mukaan tarvitaan passi tai EU-henkilökortti.
Syyspäivät (4.4.2018)
Jytyn syyspäivät järjestetään tänä vuonna Tampereella viimeisen kerran. Lähdetään suurella joukolla mukaan. Jyty Lappeenrannan maksuavustus ilmoitetaan 16.4. jälkeen. http://www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/tapahtumat/Sivut/jytyn-syyspaivat-2018.aspx
RSS ATOM