Tanssit Nutikanlavalla

28.5.2018

Tervetuloa! Jyty Lappeenranta ry tarjoaa jäsenilleen tanssi-illan Ylämaalla Nutikanlavalla 17.8.2018. Tanssit tahdittaa Matti ja Teppo & Horizone. Jäsenille ilmainen sisäänpääsy näyttämällä Jyty-jäsenkorttia. Yhdistys järjestää bussikuljetuksen Taipalsaari-Lpr-Nutikka-Lpr-Taipalsaari. Kyydin omavastuu on 5€. Myös ei jäsenet tervetulleita kyytiin vitosella. (Kyyti toteutetaan jos lähtijöitä 20) Kyytiä tarvitsevat ilmoittautuminen yhdistyksen kotisivuilla vapaa-aikaosiossa. Viimeistään 30.6. https://jytylappeenranta.jytyliitto.net/vapaa-aika/ Lähtö: Taipalsaaren kunnantalon pysäkki 19.30 Saimaanharjun koulun pysäkki Voisalmen K-market Peltolan koulun pysäkki 19.50 Matkakeskus Simolantien Nesteen bussipysäkki Ristikankaan Vaalimaantie, ilmoita pysäkki Nutikanlava 20.30 Paluu kuljetus lähtö 00.45 Tervetuloa! Jyty Lappeenranta ry Mä joka päivä töitä teen Kaiken takana on nainen Vauhti kiihtyy Kissankultaa Missä sitä ollaan oltu Ensimmäinen